Data e postimit: 2014-08-05 14:17:11
Lexime: 2425
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Bima duket me të mbirë !

Vepra te ngjashme
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Njerëzimi
Si çdokush tjetër edhe unë e përfytyroj të ardhmen time me ndryshime masive. Një e ardhme e rrethuar nga të gjitha anët nga teknologjia. E keqja në kohët fëmijëve dhe të rinjve u vjen nga teknologjia e shumtë që ata përdorin. Mendoj se qen...
Autori: Greis · Lloji: Pershkrim · Tema: Stina e pranveres
E nga t’ia nisësh për të përshkruar pranverën?Nga ngjyrat e saj?Nga blu-ja e bukur e qiellit e cila kur bashkohet me shtëllungat e reve të bardha e gri,kthehet në ngjyrë të kaltër e gri,që ndonjëhereë na e bën dhe humorin tonë gri.Por k...
Autori: Edison Ragip Hasanaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: sociale
Plaku me shkop Pena e piktorit shum cka pikturon. Nepermjet piktures shum detaje na tregon. Ne pikture ka dinjitet pena e piktorit gjithmone me ne flet. E shikoj me vemendje ketu plakun me shkop duket sikur th...
Autori: ina · Lloji: Poezi dashurie · Tema: poshterimi
te duket vetja i bukur por krimbi nuk behet flutur te duket vetja gangester po ta dish qe je vec nje pelher
Autori: Greta · Lloji: Pershkrim · Tema: Ekstaze Pranverore(Pranvera)
Erdhi pranvera.Ne fytyrat e te gjitheve vihet re nje gezim.Ne zemrat tona ngrihet nje ngrohtesi dhe nje siguri.Pranvera e ben jeten e gjallesave me te bukur , me me shume deshire per te buzeqeshur. Dallendyshet erdhen.Shpirti eshte ne shkallen me te l...
Autori: angela · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: mbremja
eshte heshtje.asgje nuk degjohet.hena bashke me yjet duket sikur vezhgojne te gjith boten.natyra duket sikur ka rene ne qetesi dhe nuk e tregon me bukurine qe ka.lulet e shumellojshme kam mbullur petlat .vendi tani me eshte mbuluar nga nje ngjyr e erret.k...
Autori: kristina · Lloji: Anekdota · Tema: i bukur dhe misterioz
Perendimi ne mbremje te jep nje ndjesi te madhe kenaqesie,duket sikur fluturon ne nje toke te humbur misterioze .here i kuq e here portokalli cdo njgjyre qe do ti transformohet ai .e shikon dhe zhytesh ne mendime kur largohet ku shkon .perendimi eshte me ...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: !
Në mundsh të shikosh natën, Dhe kur je i zhytyr ,në errësirë Vendi është pa dritë dhe nuk, Ka as qirirë, edhe hëna lartë Në qiellë nuk është se po bjen, Shumë shi ngado ,që do të shikosh Ti vetëm shikonë errësirë se po,...
Autori: Elma Mexhuani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Genjeshtrat e pambaruara
Genjeshtrat e pambaruara Shume njerez perpiqen qe te na genjejn me fjale te bukura e pispillosje por ato vajza qe nuk i thone me zemer atehere ato nuk jane veqse fjale te kota per te gjithe.Historia e genjeshtrve nuk mbaron kurre. Disa njerez genjejne...
Autori: NAFI ÇEGRANI · Lloji: Poezi dramatike · Tema: VARGJE NGA BURGU
VARGJE NGA BURGU ! Në burg nuk dija në kishte ardhë pranvera, apo cila stinë e motit ishte, në burg nuk ka lule as verë për të pirë, vetëm dritë e hënës përbirohet nga një vrimë, atje ku nuk duket dielli, nuk depërtojnë rrezet tÃ...
Autori: Rei Myrteza · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: femijeria
Erresira mbi toke ka sunduar Dritherimat me fut ne trup Duket sikur shpirti me mpihet Valle a do te gedhihet? Qente rendshem lehin Bufat frikshem kukurijne Macet lengueshem mjaullijne Me duket sikur shpirtrat e ligj psheretijne Perbindeshat e ...
Autori: Klea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Analiza e poezisë
Bagëti e bujqësi Poema "Bagëti e bujqësi" është shkruar nga Naim Frashëri,një prej poetëve më të shquar të kohës së Rilindjes.3 motivet kryesore të kësaj poeme janë:1.Malli për atdheun;2.Dashuria për natyrën;3.Misioni:Përhapja e Gj...
Autori: klea · Lloji: Ese pershkruese · Tema: imagjinate
Tashme pallati im duket si nje mize dheu qe ketu lart.Jam aq afer me rete sa i prek ato.Me vjen t'i ha se me duken si pambuk sheqeri i bardhe.Sapo hedh veshtrimin tim poshte,dridhem e tera.Shkolla duket si nje pike ne oqen ne relievin e gjelbert e ngjyre ...
Autori: ergita shkoza · Lloji: Pershkrim · Tema: pushimet
PETRELA… Vetem 10 km larg Tiranes te ndajne nga Petrela.Historia e saj daton vite me pare.Ndonese eshte ne periferi te Tiranes ajo eshte nje vend mjaft I populluar dhe I modernizuar.Duket sikur Parisi ka ardhur per tu vendosur ne Shqiperi.Por,duke mos ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com